В середині лютого топ-менеджмент Белтімпорт і керівники деяких підрозділів компанії взяли участь в тренінгу «Клієнти на все життя». А вів його - світовий гуру сервісу, людина, чиї книжки не просто стоять у нас на полицях, а періодично перечитуються - Джон Шоул (John Tschohl). Містер Шоул ділився світовим досвідом першокласного сервісу, висловлював ідеї, яким чином українські компанії повинні поставитися до тих чи інших аспектів взаємодії з клієнтами, щоб бути не просто гарною компанією, а безумовно кращою. Тренінг залишив позитивні враження, показав напрямки для вдосконалення, і взяті звідти ідеї ми постараємося впровадити в нашій повсякденній роботі. Тому, якщо Ви на якомусь етапі побачите в діяльності «Белтімпорт» нові помітні зміни, не соромтеся нам про це сказати!