У результаті тестувань впродовж 3 років на одному з підприємств по виробництву ДСП, експлуатаційні витрати були знижені на десятки тисяч фунтів в рік. Один з найбільших виробників ДСП в Європі випробовував декілька популярних марок роликових ланцюгів протягом трирічного періоду. Зразки варіювалися від найдешевших до найвищої якості ланцюгів, що не потребують мастила,  кожна піддавалася тесту на зносостійкість. Мета практичного тесту полягала в тому, щоб встановити показники тривалості служби ланцюгів в тяжких умовах роботи в області виробництва ДСП і, таким чином, зменшити витрати на обслуговування ланцюгів.

Результати показали, що якість багато в чому перемагає кількість.

До того моменту, як керівництво вирішило протестувати альтернативні бренди, щороку група технічного обслуговування проводила заміну 90,000 футів роликових ланцюгів. Тривалисть терміну служби може бути порівняна  з вартістю придбання, витратами на технічне обслуговування і простій виробничих ліній. Мета полягала в тому, щоб визначити і систематизувати ті бренди ланцюгів, які вимагають менше всього витрат на обслуговування.

Для того, щоб випробувати якомога більше ланцюгів, група випробувачів зрабила запит на зразки у місцевих постачальників приводних ланцюгів. Багато постачальників відгукнулися на це прохання з метою довести високу якість продукції.

Підприємство  виробляє більше 300000 куб. метрів плити в рік на  двох основних виробничих лініях, які  працюють практично 24 години в добу, 7 днів на тиждень. Виробничий процес тісно зв'язаний з використанням ланцюгів, і механіки побачили, що не дивлячись на те, що закупівельна ціна ланцюгів була низькою,  тимчасові і грошові витрати на обслуговування  переважують вигоди від низької вартості покупки. Простій лінії в наслідок виходу з ладу ланцюга коштував тисячі фунтів в годину, і це відбувалося дуже часто.

Тестування ланцюгів проводилося на лінії по виробництву МДФ, в тій частині виробництва, де пробіг ланцюгів був найбільшим.  Ланцюг працює в безпосередній близькості до волокон деревини, які можуть привести до його зносу, оскільки вони потрапляють в мастило і  між деталями. Ланцюги також піддаються  великим навантаженням і тиску, оскільки плити пресуються.
Тест полягав в тому, що ланцюги ставилися на п'ять однакових ділянок і замінювалися кожного разу, коли виходили з ладу.

Ще до того, як всі тести були проведені клієнт вирішив замінити всі ланцюги на Tsubaki,  BS / DIN Стандартні ланцюги на менш інтенсивних ділянках та Lambda Lubefree на ділянках з важкими умовами експлуатації. Працюючи з дистриб'ютором інженери могли стежити за прогресом і оголошувати результати, зокрема, новини про те, що ланцюги Lambda працюють як і раніше після двох років експлуатації  на одній ділянці.

Навіть після того, як тест показав істотну економію  рішення про зміну бренду не було щохвилинним, виробничий і технічний департаменти повинні були  довести доцільність цього рішення.

Хоча в таблиці наведений тільки термін служби ланцюгу,  розрахунки були проведені  при максимальному коефіциенте OEE. У результаті, закупівельна ціна на ланцюги Tsubaki повністю, зокрема на Lambda ланцюги, що не потребують мастила, повністю виправдала себе, і, як виявилось, дешевші ланцюги коштують підприємству набагато більше із-за витрат на обслуговування та заміну.  Витрати на обслуговування плюс простої дуже сильно впливають на показник OEE, що робить ланцюги Tsubaki набагато ефективнішими для бізнесу з погляду економії.

Після заміни ланцюгів, компанія  витрачає менше на £ 40 тис  в рік на придбання  і обслуговування ланцюгів. Це доказ того, що якість  краща  за кількість, коли йдеться про  роликові ланцюги.